Secret Show + Documental a Figueres

El passat dilluns 14 d’abril vaig actuar a un secret show de Figueres com a teloner de la formació anglesa August And After. Vaig tenir la mala sort de que la guitarra em caigués a terra i es desajustés. Va aguantar quasi tot el concert però a la recta final va dir prou. La gent no m’ho va tenir massa en compte però fa anar malament.

Vaig tocar un repertori variat, tot picant d’aquí i d’allà amb una cançó inicial totalment nova i que va funcionar bastant bé.

Els companys de Plans Films van enregistrar l’actuació i una sucosa conversa amb el promotor i bon amic Albert Mestres, pel documental.

Si voleu llegir la crònica dels companys August and After que he preparat, us deixo l’enllaç de Brubaker on me l’han publicat. http://www.brubaker.cat 

IMG_2153

IMG_2169

IMG_2173

IMG_2184

IMG_2191

IMG_2195

Fotos de The Missing Leech en directe al Secret Show a Figueres + xerrada amb l’Albert Mestres pel documental amb companys de Plans Films. Per Elena Matas.

Anuncis

Deixa un comentari

