1r Concert del Retorn!

El divendres 21 d’aquest febrer vaig fer la meva primera actuació des de finals d’octubre; moment en que per motius de salut vaig haver de postposar tots els concerts.

Va ser molt agradable fer-ho a La Botiga del Primavera Sound de Barcelona. Molt bon tracte i bona resposta del públic, amb moltes cares conegudes que vaig apreciar molt de veure allà presents.

Vaig combinar cançons dels dos discos amb temes nous i una versió molt lliure de Vaselines.

botgaprimaverafotoells missingbotiga primavera rubenmissingprimavera 1470099_10152263995562446_1211816092_n

Diverses fotos de l’actuació. Fotos de Madam Green., El Sistema Suec, David G. Balasch i l’Oriol S.

Novament us deixo dos enllaços d’aquests dos blogs on se’n fa crònica.

Tot de Pop

Dancing With The Clown

Anuncis

Deixa un comentari

