Va de ràdios

Aquest passat diumenge vaig anar convidat al programa de ràdio Connexió Eclèctica de Ràdio L’Escala. Vaig fer una selecció dels meus discos/cançons preferits o que més m’han influenciat com a intent de músic. Hi ha milers de discos que ara veig que hauria posat però amb una  hora vam fer el que vam poder. Ho vam passar molt bé.

IMG-20140210-WA0000

IMG-20140210-WA0001

IMG-20140210-WA0002

Fotos de Ràdio Escala al programa Connexió Eclèctica amb l’Elena Matas i en Juanjo Alfonso. Fotos de Madam Green.

http://www.ivoox.com/connexio-missing-leech_md_2815140_1.mp3″

—————————————————————————-

Per una altra part els companys d’(aquesta nit) Només Canten x Mi a Boca Ràdio  han punxat la meva cançó No del disc Trompetes a Holanda.

continuitat

http://www.ivoox.com/aquesta-nit-nomes-canten-x-mi-episodi-36_md_2784149_1.mp3″

Un programa d’aquells com cal. Dels que t’expliquen la música i aprens!

—————————————————————————————-

Finalment comentar que el company Nando Caballero de L‘Altra Cara de la Lluna a La Xarxa va punxar la música d’en Sam Destral i va comentar que espera que un servidor tingui una molt bona recuperació. Realment en Nando em va tocar la fibra. També esperem des d’aquí que tingui una genial recuperació ell mateix, que sabem que ha estat fotut.

l'altra

Anuncis

Deixa un comentari

