3r dia de filmació del documental

Oriol Serra, Pablo Acosta (Liannallull) i Martina Borrut (Mad’zelle) van ser els protagonistes de la segona sessió del documental sobre The Missing Leech. Va tenir lloc el passat 10 de gener.

Us deixo algunes fotos que m’han passat i que tot i que no hi vaig poder assistir, m’ajuden a que em faci a la idea de com de bé s’ho van passar.

Gent que m’aprecio molt i fent quelcom tan increïble, pel pur fer de tenir amistat i sense esperar res més a canvi que amistat. No es pot demanar res més.

oriolpablomadzelle

naub1

naub12

naub13

oriolpablomadzelle2

IMG_3458

Diverses fotos de l’enregistrament i article al diari 9 Nou del Vallès on s’explica com va anar tot plegat.

Plans Films està fent una feina sorprenent!

Anuncis

Deixa un comentari

