Gira japonesa – Crònica part 4

El dia 20 de juliol a la nit vaig actuar com comentava al darrer missatge al Minifestival “Cimera de Xafarderies” de la sala Shibuya Home amb un cartell curated by Girl President i on també hi van participar: Pragma, Hello Hawk i Teen Runnings i DJ Sacamoto.

Una cosa va portar a l’altre i vaig acabar tocant el piano de forma improvisada i per sobre la barra, el segon i darrer cop que ho vaig fer per Japó. Va haver-hi molt bona resposta i vaig poder vendre molt Merchandising.

Juntament amb l’actuació del Café Gaea de Kyoto, són les dues dates que en tinc més bon record. Fet complicat tenint en compte com de bé ho he passat en general.

IMG_0356

IMG_0350

IMG_0358

IMG_0357

???????????????????????????????

Fotos per Madam Green.

IMG_0431

IMG_0432

Fotos de Shibuya Home.

Vídeo d’aquest concert sencer que ha penjat la gent de indiepopclub de Tokyo.

Anuncis

Deixa un comentari

