Gira japonesa – Crònica part 3

El divendres 19 finalment ens van arribar les maletes. Va ser tota una novetat important en la gira. Bàsica per a poder seguir al 100%.

IMG_0235

IMG_0779

IMG_0265

IMG_0268

Les sales fan una bona tasca de promoció i d’anunci a fora dels seus concerts o a l’entrada.

Les direccions/adreces no va ser el meu fort. Vaig fer moltes voltes pel país buscant els locals…

Aquella nit vaig tocar a la sala Waver de Shibuya, Tokyo dins dels actes No Border compartint escenari amb: Uichi, Sekine Takuya i Kawahara. 

IMG_0249

IMG_0254

IMG_0255

IMG_0248

IMG_0283

IMG_0293

IMG_0301

IMG_0247

Cada dia em feien escriure el setlist, aquesta n’és una còpia per a mi que em va fer l’Elena. Necessiten el setlist per l’equivalent a la SGAE i perquè especifiquis totes les condicions tècniques que necessites a cada cançó.

Fotos de Madam Green.

Anuncis

Deixa un comentari

