Gira japonesa – Crònica part 2

Amb la mateixa roba, per la pèrdua de maletes per part de la companyia però més descansats i dutxats vem continuar les aventures per Japó.

El dia 18 de juliol vaig actuar a Urga de Tokyo amb Marsh Branch i GEMSTONE dins de les activitats de Shinjuku Acoustic Garden.

Va ser una bona primera experiència i el contacte inicial amb una societat totalment professional dins del món de la música on et donen milers de fulls per omplir amb detalls que vols a cada cançó pel que fa a so, efecte, llums…  En general vaig poder comptar amb molt bones condicions de so.

Com es veu vaig acabar tocant per sobre la barra d’Urga i vaig anar combinant català i anglès com a la resta d’actuacions que vaig estar realitzant.

IMG_0205

IMG_0201

IMG_0222

IMG_0208

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IMG_0230

???????????????????????????????

Fotos de Madam Green.

Anuncis

Deixa un comentari

