El pas pel London Spring Antifolk Festival 2013

El passat dissabte 18 de maig d’aquest 2013 vaig actuar al London Spring Antifolk Festival. Va ser una experiència molt favorable. Vaig poder tocar amb formacions excel·lents que per sobre de tot eren grans persones i feien música excel·lent.

Vaig interpretar cançons en anglès i català, com ja combino sempre alhora vaig poder interactuar molt bé amb el nombrós públic que em va ajudar a sentir-me com a casa.

Les cançons noves van ser les que van funcionar més bé.

Va ser una genial forma de moure la meva música i donar a conèxier “El Mamut Traçut” ja que el vaig poder moure per diferents ràdio i botigues de la zona.

Vaig aprofitar el matí a enviar encàrrecs a direccions angleses per estalivar-me uns eurets de correus.

Missing Leech 18 May 2013 Missing Leech 18.5.13 Missing Leech 18th May 2013 Missing Leech AFUK Fest Missing Leech, 12 Bar the Missing Leech 18.5.13 the Missing Leech 18th May 2013 the Missing Leech, 12 Bar, Denmark St. London

Fotos de Frances Barry.

Alguns dels mitjans que van anunciar el festival:

Evening Standard

Ents24

Visit London

Anuncis

Deixa un comentari

