Concert amb Ran Ran Ran al Foment Vilanoví

Després d’enregistrar “We Could be Lovers” a Vilanova i la Geltrú vaig anar a tocar al Foment Vilanoví de la mateixa ciutat.

El concert per la poca afluència de públic va acabar tenint lloc a la cafeteria del local i vam fer un concert el més “entregat possible”. Ho vam passar bé i n’estic especialment content de com va acabar quedant.

Molt bon tracte per part dels organitzadors i bon menjar entre amics i gent agradable.

Va obrir el vespre en Ran Ran Ran que va demostrar ser dels meus músics preferits i després meu l’Algar de forma improvisada va interpretar el seu futur single.

Vaig combinar cançons noves amb antigues però amb certa bona coordinació i més encertat que en les darreres visites als escenaris.

Ho vam passar bé!

Themissingleechfomentvilanoví

Foto de The Missing Leech en directe. Imatge d‘Ana Mansi.

Anuncis

Deixa un comentari

