Crònica de tocar/obrir per en Tim Holehouse al Cercle de Girona

Dissabte dia 13 d’abril vaig actuar al Cercle de Girona tot obrint pel Tim Holehouse de Portsmouth, Regne Unit. En Tim feia doble, ja havia tocat al migdia a Cardedeu en concert vermut.

Vaig interpretar forces cançons diferents de la meva anterior i de fet encara molt recent al local, quan vaig obrir per en Lach.

Vaig interpretar una colla de cançons noves o que mai toco en directe i llavors vaig anar als temes habituals.

Themissingleechcercletimholehouse1

Themissingleechcercletimholehouse2

The Missing Leech al Cercle de Girona. Fotos de Julián Esteban. 13/04/2013

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

