Compartint cartell amb Sexy Bicycle

El passat divendres 22 de març vaig compartir escenari amb Sexy Bicycle al Col·leccionista de Barcelona.  La banda del segell Mama Vynila va obrir i a continuació vaig tocar jo.

A l’espera d’aconseguir fotos de l’esdeveniment comentar que no vaig  estar massa inspirat i tot i que vaig interpretar forces cançons noves, vaig fer una versió de Galaxie 500 i un tema de Marràs he tingut dies millors. Hi va haver bona resposta tot i així i vai poder acabar d’aconseguir dues actuacions més a partir de tot plegat.

 

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

